Możecie się popukać w głowę i pomyśleć, że to jacyś pojedynczy kosmici, Janusze biznesu, niestety nie. Nie chcę rzucać szacunkowymi procentami firm, ale obstawiam, ze kilkadziesiąt procent małych firm właśnie tak traktuję swoje strony.
Przygotowałem listę składowych prowadzenia strony www, na pewno nie znajduje się tu wszystko. Ale taka mocna baza na pewno.
No tak, to jest podstawa, bez tego strona po prostu zniknie z internetu.
Czyli aktualizację silnika, modułów, szablonu (szczególnie Wordpress jest narażony na ataki). Kopie bezpieczeństwa, drobne poprawki itd.
Copywriting to to co właściciele firm lubią najbardziej (żart). Ostatnia aktualność na stronie sprzed 7 lat informująca o powstaniu nowej strony, pewnie też to znacie. Ostatnie referencje sprzed 12 lat... nieaktualna oferta, brak usług, które firma realnie oferuję. Nie wspominając o blogu firmowym... tak to leży w bardzo wielu firmach.
Czyli zadbanie by poza właścicielem i pracownikami, ktokolwiek o niej wiedział. Wyszukiwarki internetowe dają stały dopływ nowych klientów. O ile zadbany właśnie o promocję w Google.
Marketing internatowy warto opierać zawsze zna kilku składowych, podstawa w mojej ocenie to SEO + SEM, ale można też pomyśleć o kampaniach na Facebooku, newsletterach i wielu innych działaniach promujących stronę.
Warto dbać o stronę, ona w perspektywie miesięcy/lat troszczenia się o nią, może sprawić, że właśnie z niej będziemy mieli najwięcej klientów. Więcej o prowadzeniu strony internetowej na blogu: https://www.s90.pl/prowadzenie-strony-internetowej/ zapraszam nie tylko właścicieli firm :)